• 08:00 - 20:00 (poniedziałek-piątek)

O firmie

Założycielem firmy jest mgr Łukasz Kaleńczuk – zawodowy fizjoterapeuta, pasjonat ludzkiego ciała oraz wielbiciel muzyki elektronicznej. Fizjoterapia Personalna to fizjoterapia ukierunkowana na Twoje indywidualne potrzeby, to fizjoterapia dająca Ci 100% uwagi.  Nic odkrywczego, prawda? Wszakże, każdy człowiek, szczególnie ten w potrzebie, zasługuje na to, aby otrzymać najlepszą opiekę. Misją firmy jest przynoszenie ulgi w cierpieniu oraz aktywna edukacja. Cel ten osiągany jest poprzez maksymalne zaangażowanie się pacjenta i fizjoterapeuty w proces leczenia. Przyjdź, zlikwiduj przyczynę bólu (napięcia), zrozum swoje ciało, zwiększ sprawność i popraw jakość życia.

Zdobywanie praktycznej wiedzy oraz umiejętności to niezbędny element rozwoju zawodowego. Doświadczenie zdobyte podczas współpracy ze specjalistami w czołowych ośrodkach medycznych (m.in. Carolina Medical Center w Warszawie; Rehasport Clinic w Poznaniu; BMK Centrum Rehabilitacji we Wrocławiu) oraz fundacjach (m.in. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji) w Polsce i za granicą zapewnia profesjonalizm i komfort terapii.

Przygotowanie praktyczne jest pełne kiedy podparte jest najwyższej jakości wiedzą. Zrozumienie mechanizmów działania ludzkiego organizmu w warunkach zdrowia i choroby, stanowi klucz do zrozumienia przyczyn występujących dolegliwości. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, wybierz fizjoterapię opartą na solidnej edukacji i bogatym doświadczeniu.

STATYSTYKI ZA ROK 2017*
* źródło własne
Zadowolonych klientów
Wykonanych masaży